w0w!!!….. lama gaks ak x update blog nie…. hehe
bace tak p0st ak kat bawah ni?? ak baru je seminggu kat Dubai.. kali nie aku ditugaskan dalam menyiapkan Variation Order untuk projek Dubai Metro.

aku benci giler gan orang-orang opis nie… giler la… baru faham dengan cerita-cerita senior aku selama nie…
Main Contractor nie penuh dengan pekerja gile… orang-orang Filipino (pinoy) yg tersangat jelous gan orang-orang malaysia… macam sial jerk… baru je 2, 3 hari ak mulakan kerja… macam-macam dorg complain pasal ak kat org jepun… Padahal dorg yer position kerani cabuk je… ak tak usik pun hal dorg.. apasal mereka nak bising-bising pasal ak?? kalau tak suke ak, meh cakap depan-depan… nie tidak, suke-suke je nk mengadu… orang jepun satu haL… leh lak terima… hal-hal bodo pun leh jdk haL besar… geram…geramm dan geram…

Selepas nie aku nak BLACKLIST company OBAYASHI….. aku nak just nak ambil projek-projek dari Taisei Corporation jer…